21/4/10

ΕΚΕ και Επικοινωνία

H AIESEC του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με τίτλο την Τρίτη 20 Απριλίου 2010, πραγματοποίησε εκδήλωση στο πλαίσο του project "CSR & Environment " με τίτλο CSR: Η πρόκληση του σύγχρονου επιχειρείν".
Στην εκδήλωση συμμετείχε και η Μαρία Λαζαρίμου, μέλος του Δ.Σ. του Ινστιτούτου Επικοινωνίας και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Advocate/Burson-Marsteller.
Στην ομιλία της με τίτλο "ΕΚΕ και Επικοινωνία", η Μαρία Λαζαρίμου παρουσίασε τα οφέλη που μπορεί να προσφέρει η ΕΚΕ στις επιχειρήσεις, ειδικά τώρα που η χώρα διανύει μια δύσκολη οικονομική και πολιτική περίοδο και έδωσε τις βάσεις για μια επιτυχημένη και αποτελεσματική επικοινωνία σε θέματα ΕΚΕ.

Μικρό απόσπασμα από την παρουσίασή της:
10 Χρυσοί Κανόνες:
1.    Η  ΕΚΕ προϋποθέτει  πράξεις, συμπεριφορά, διαφανείς κανόνες και κοινές αρχές. Ο ρόλος της Επικοινωνίας είναι καθαρά υποστηρικτικός.
2.    Ξεκινήστε πρώτα από το εσωτερικό της Επιχείρησης. Οι εργαζόμενοι που γνωρίζουν ότι η εταιρία τους δεσμεύεται και υιοθετεί τις αρχές της ΕΚΕ γίνονται οι πρώτοι και οι πιό πολύτιμοι πρεσβευτές της.
3.    Η ΕΚΕ δεν προϋποθέτει απαραίτητα αψεγάδιαστες  πρακτικές ούτε και άριστα αποτελέσματα. Χτίζεται με  φροντίδα και συνεχείς βελτιώσεις. Οι εταιρίες που ξεχωρίζουν είναι εκείνες που μίλησαν  πρώτα για τις δυσκολίες, τα προβλήματα ακόμα και τα λάθη τους και  στη συνέχεια για τα  επιτεύγματά τους.
4.    Η καλή και αξιόπιστη  επικοινωνία δεν παράγει μόνο καλές ειδήσεις. Έχει ταυτόχρονα την ταπεινότητα να αναγνωρίζει λάθη και το κουράγιο να  αποδέχεται την αντιπαράθεση πάνω σε δύσκολα ζητήματα.
5.    Η ΕΚΕ προϋποθέτει διάλογο. Ανοικτό, αμφίδρομο, χωρίς διακρίσεις, ιδιαίτερα με τις ΜΚΟ και τους stakeholders. Αυτό δεν σημαίνει ότι η επιχείρηση θα πρέπει να συμφωνήσει σε όλα. Θα πρέπει να ακούσει και να αναζητήσει κάποιες κοινές βάσεις για  συνεννόηση και συναίνεση
6.    Η αξία μιας μάρκας μπορεί να υποστεί βλάβη από την καταχρηστική ή ανάρμοστη  συμπεριφορά  κάποιων  προμηθευτών. Περιπτώσεις όπως της Nike και της Gap και πολύ πρόσφατα της Nestle  μας δίδαξαν ότι θα πρέπει να ελέγχουμε σχολαστικά όλη την εφοδιαστική αλυσίδα.
7.    Ο επικεφαλής της εταιρίας πρέπει να είναι ορατός και αναγνωρίσιμος Η ηγετική  του ικανότητα αξιολογείται από τους stakeholders και σε σχέση με την  προσβασιμότητά του  εν ώρα σύγκρουσης
8.    Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να εκδίδουν Κοινωνικό Απολογισμό και να φροντίζουν να τον πιστοποιούν από αξιόπιστο φορέα όπως το GRI
9.    Σε καμία περίπτωση η επιχείρηση δεν θα πρέπει να υπερβάλλει, να  αοριστολογεί, να αφήνει να εννοηθεί κοινωνικά υπεύθυνη συμπεριφορά, να κάνει greenwashing
10.    Η επιχείρηση θα πρέπει να αναβαθμίσει την παρουσία της στο διαδίκτυο καθώς και να  παρακολουθεί και να συμμετέχει στα social media.

Μπορείτε να βρείτε όλη την παρουσίαση εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας παρακαλούμε να κάνετε επώνυμα σχόλια.